Nový spotrebiteľský prieskum DHL o módnych trendoch a ich podobnosti vo svete logistiky

Nový spotrebiteľský prieskum DHL o módnych trendoch a ich podobnosti vo svete logistiky

  • Spotrebitelia náročnejší na výrobu a ochranu životného prostredia
  • DHL ponúka riešenia na mieru pre dizajnérov a značiek

Bonn, 13. december 2018: DHL má už dlhé roky úzke partnerstvo s módnym priemyslom. Okrem poskytovania logistických služieb pre významné odvetvové podujatia spoločnosť spolupracuje aj s významnými módnymi asociáciami a udeľuje ceny mladým návrhárom, ktorí sa pripravujú.

Najnovšie spotrebiteľské prieskumy spoločnosti DHL poskytujú prehľad súčasných trendov a očakávaní spotrebiteľov. Zúčastnilo sa asi 6 000 ľudí z Veľkej Británie, Spojených štátov, Talianska, Austrálie a Japonska, ktoré odpovedali na otázky o ich nákupných návykoch a dôvodoch ich nákupu. Ako dlhoročný logistický partner pre dizajnérov, udalosti a značky, spoločnosť DHL spustila prieskum, aby zdôraznil dôležitosť hladko fungujúcej globálnej siete, presnosti, spoľahlivosti a rýchlosti v módnom priemysle.
"Spoločnosť DHL zadala tento prieskum, aby sa bližšie zaoberal súčasnými módnymi trendmi a poukázal na ich paralely so svetom logistiky. Obidva priemyselné odvetvia prevádzkujú globálne siete a tvorivo, presne a rýchlo pracujú, "hovorí Arjan Sissing, marketingový riaditeľ spoločnosti SVP Group.

Okrem iného prieskum ukazuje, že spotrebitelia v Spojenom kráľovstve oceňujú najmä etickú výrobu, zatiaľ čo ženy v Japonsku uprednostňujú kvalitu výrobkov. 15% účastníkov prieskumu prečítalo štítok, aby zistil, kde sa kus odevu vyrobil; v Taliansku je to až 41%. Okrem toho kupujúci chce vedieť, či a ako môže reťazec dodávok produktov ovplyvniť životné prostredie. A jedna štvrtina respondentov tvrdí, že výroba za spravodlivých pracovných podmienok je pre nich dôležitá. Odborníci ako britská módna novinárka Karen Kay tiež zdôrazňujú, že existuje tendencia k zvýšeniu povedomia o vplyve na životné prostredie a sociálnych aspektoch, najmä medzi mladou generáciou.
Od roku 2008 spolupracuje DHL s rôznymi módnymi týždňami a ponúka služby šité na mieru, aby spoľahlivo a včas odovzdávali nenahraditeľné vzorové zbierky dizajnérov. Medzi jej súčasnými záväzkami patria partnerstvá s módnymi týždňami v Londýne a Kodani, Amazon Fashion Week v Tokiu a týždňami módy Mercedes-Benz v Sydney a Moskve.

Spoločnosť DHL spolupracuje s poprednými priemyselnými združeniami na celom svete, medzi ktorými je Rada módnych dizajnérov Ameriky (CFDA), Britská módna rada (BFC), Národná agentúra pre televíziu (Japan Fashion Week Organization, organizácia JFW) Artefaktová agentúra v Rusku. V októbri 2017 spoločnosť DHL a CFDA spoločne publikovali "Ľudsky orientovaný dodávateľský reťazec", štúdiu o obchodných modeloch pre budúcnosť módy. Analyzovala a načrtla riešenia hlavných výziev a oblastí činnosti dodávateľských reťazcov v módnom priemysle. "Designer's Playbook", ktorý bol vyvinutý na základe výsledkov štúdie, pomáha aspirujúcim dizajnérom úspešne založiť svoj podnik. Okrem toho spoločnosť DHL podporuje a podporuje mladých dizajnérov prostredníctvom workshopov a programov udeľovania cien, ktoré zahŕňajú dopravné služby a logistiku, ktoré pomáhajú projektantom pri internacionalizácii ich podnikania. Spoločnosť DHL spolupracuje s rôznymi zaužívanými návrhármi, vrátane značky VETEMENTS, ktorá spoločnosť DHL ako súčasť kolekcie Spring / Summer 2018 venovala oddelenú zbierku kapsúl.

DHL poskytuje informácie o aktuálnych módnych otázkach a partnerstvách prostredníctvom sociálnych médií, ako sú Facebook, Twitter a Instagram. Na Facebookovej stránke DHL Fashion sa nachádza takmer 200 000 nasledovníkov.
Dekády odbornosti v módnej logistike

Ako vedúci logistický partner pre módu, šperky a životný štýl má DHL desiatky rokov skúseností a odborných znalostí v oblasti módnej logistiky. Spoločnosť poskytuje širokú škálu prispôsobených logistických riešení vrátane rôznych služieb pre elektronický obchod, dodávky do butikov a obchodných centier alebo komplexné skladovanie a služby s pridanou hodnotou v špeciálnych módnych distribučných centrách. Služby spoločnosti DHL sú určené nielen pre veľké módne obchody a navrhovaných dizajnérov, ale aj pre talentovaných a ambicióznych nováčikov. DHL pomáha spoločnosti DHL pri vytváraní mena pre seba v módnom priemysle s flexibilnými logistickými riešeniami, ktoré prinášajú svoje výtvory na dráhy módnych podujatí alebo butikov po celom svete.

Viac informácií o módnom programe spoločnosti DHL nájdete na stránke www.fashion.dhl-in-motion.com.

 

 

Kontaktný formulár

Máte záujem o nezáväznú ponuku, alebo sa nás chcete niečo spýtať? Kontaktujte nás telefonicky, alebo cez kontaktný formulár.

Polia označené * sú povinné.