DHL EXPRESS INFORMUJE O MIERE REKLAMÁCIÍ ZAROK 2020

DHL EXPRESS INFORMUJE O MIERE REKLAMÁCIÍ ZAROK 2020

DHL Express ako popredný poskytovateľ expresných služieb uverejňuje mieru reklamácií za uplynulý rok 2020. Z celkového počtu zásielok za rok 2020 (1 536 074), bol podiel reklamácií 0,046% (712 reklamácií). Napriek mierne rastúcemu číslu sa spoločnosť snaží neustále skvalitňovať servis, ktorý poskytuje. Zároveň neustále investuje do školení zamestnancov spoločnosti tak, aby zákazníci boli v plnej miere spokojní so servisom, ktorý poskytujeme.

Celkový počet uznaných reklamácií bol 457, pričom najčastejším dôvodom boli reklamácie prepravného času alebo z dôvodu nesprávnej fakturácie, čo je z celkového počtu zásielok vynikajúce čislo.

 

Kontaktný formulár

Máte záujem o nezáväznú ponuku, alebo sa nás chcete niečo spýtať? Kontaktujte nás telefonicky, alebo cez kontaktný formulár.

Polia označené * sú povinné.