Percentuálna miera reklamácií v roku 2016 vzrástla o  0,009%.

Percentuálna miera reklamácií v roku 2016 vzrástla o 0,009%.

Spoločnosť DHL Express touto cestou plní povinnosť vyplývajúcu zu Zákona o poštových službách a zverejňuje údaje o podaných reklamáciach za rok 2016.

Z celkového počtu zásielok za rok 2016 (1 055  181), bol podiel reklamácii 0,037%. (396 reklamácii). Napriek mierne rastúcemu číslu sa spoločnosť snaží neustále zkvalitňovať servis, ktorý poskytuje. Zároveň investuje do technológii, ktoré by mali uľahčiť objednávku, sledovanie a doručnie zásielky v mieste ich doručenia.

Celkový počet uznaných reklamácií bol 129, pričom najčastejším dôvodom reklamácie boli reklamácie prepravného času alebo poškodenie zásielky, čo je z celkového počtu zásielok vynikajúce čislo.

 

Kontaktný formulár

Máte záujem o nezáväznú ponuku, alebo sa nás chcete niečo spýtať? Kontaktujte nás telefonicky, alebo cez kontaktný formulár.

Polia označené * sú povinné.