Miera reklamácií v roku 2017 vzrástla o 0,005% bodu.
Spoločnosť DHL Express touto cestou plní povinnosť vyplývajúcu zo Zákona o poštových službách a zverejňuje údaje o podaných reklamáciách za rok 2017.
Z celkového počtu zásielok za rok 2017 (1 112 042), bol podiel reklamácií 0,04% (474 reklamácií). Napriek mierne rastúcemu číslu sa spoločnosť snaží neustále skvalitňovať servis, ktorý poskytuje. Zároveň neustále investuje do školení zamestnancov spoločnosti tak, aby zákazníci boli v plnej miere spokojní so servisom, ktorý poskytujeme.
Celkový počet uznaných reklamácií bol 248, pričom najčastejším dôvodom boli reklamácie prepravného času alebo z dôvodu nesprávnej fakturácie, čo je z celkového počtu zásielok vynikajúce čislo.
Kontakt:
DHL Express Slovakia, spol. s r.o.
Martina Klimová
Phone: 0908 786 366
E-mail: martina.klimova@dhl.com