Miera reklamácií v roku 2017 vzrástla o  0,005% bodu.

Miera reklamácií v roku 2017 vzrástla o 0,005% bodu.

Spoločnosť DHL Express touto cestou plní povinnosť vyplývajúcu zo Zákona o poštových službách a zverejňuje údaje o podaných reklamáciách za rok 2017.

Z celkového počtu zásielok za rok 2017 (1 112 042), bol podiel reklamácií 0,04% (474 reklamácií). Napriek mierne rastúcemu číslu sa spoločnosť snaží neustále skvalitňovať servis, ktorý poskytuje. Zároveň neustále investuje do školení zamestnancov spoločnosti tak, aby zákazníci boli v plnej miere spokojní so servisom, ktorý poskytujeme.

Celkový počet uznaných reklamácií bol 248, pričom najčastejším dôvodom boli reklamácie prepravného času alebo z dôvodu nesprávnej fakturácie, čo je z celkového počtu zásielok vynikajúce čislo.

 

Kontakt:

DHL Express Slovakia, spol. s r.o.

Martina Klimová

Phone: 0908 786 366

E-mail: martina.klimova@dhl.com

 

Kontaktný formulár

Máte záujem o nezáväznú ponuku, alebo sa nás chcete niečo spýtať? Kontaktujte nás telefonicky, alebo cez kontaktný formulár.

Polia označené * sú povinné.