DHL Express odhaľuje nákupné návyky ľudí nakupujúcich online.

DHL Express odhaľuje nákupné návyky ľudí nakupujúcich online.

  • Možnosť medzinárodnej expresnej dopravy môže zvýšiť hodnotu košíka elektronického obchodovania až o 70%, čím pomôže obchodníkom zvýšiť príjmy a využiť nové trhy.
  • Globálna digitálna reklamná kampaň „Kde všetko klapne (Where Everything Clicks)” vzdeláva podniky o tom, ako zvýšiť svoj podiel na globálnom trhu elektronického obchodovania, ktorý má hodnotu bilión dolárov.

Bonn, 13. jún 2018: DHL Express, ktorá je popredným svetovým poskytovateľom medzinárodných expresných služieb, spustila kampaň „Kde všetko klapne (Where Everything Clicks)”, globálnu digitálnu kampaň na rozšírenie svojho elektronického obchodovania a sprevádzanie internetových obchodníkov, ktorí pristupujú na prudko rastúci globálny trh. Spoločnosť DHL pomáha predajcom orientovať sa v čoraz medzinárodnejšom priestore, v ktorom 70% online kupujúcich uskutočnilo nákup z medzinárodnej stránky v roku 2017, čo je o 6% viac ako pred rokom. DHL Express zameriava svoje kampane na začínajúce firmy až po veľké podniky, pričom poskytuje poradenstvo v oblasti zlepšovania možností medzinárodnej elektronickej komerčnej dopravy a tiež na to, ako sa zamerať na internetovo zbehlých zákazníkov ako sú napríklad zákazníci narodení v novom tisícročí - z ktorých 68% si pravdepodobne vyberie predajcu na základe ponúkaných možností dodania.

„Medzinárodné elektronické obchodovanie rastie pozoruhodným tempom a chceme, aby naši zákazníci uchopili svoj podiel na trhu, to znamená pridať hodnotu k ich ponuke elektronického obchodovania,“ hovorí John Pearson, generálny riaditeľ pre Európu a vedúci obchodnej divízie DHL Express. „Úspech našich zákazníkov je úzko spojený so spokojnosťou ich kupujúcich so skúsenosťami s dodaním a ponúkanými možnosťami dodania. Spoločnosť DHL vyvinula služby, ktoré zvyšujú spokojnosť zákazníkov a podporujú internetových obchodníkov, ktorí vstupujú na nové trhy. Naša globálna marketingová kampaň predvedie tieto služby od „Dodania na žiadosť (On Demand Delivery)“ s flexibilnými možnosťami dodania pre kupujúcich až po inteligentné analýzy webovej stránky prispôsobené obchodníkom.“

Pomocou vyspelých nástrojov informácií o trhu dokáže spoločnosť DHL rýchlo identifikovať nákupné stránky, ktoré majú návštevnosť z medzinárodných lokalít, a tak označujú potenciálny predaj mimo hlavného trhu predávajúceho. Okrem toho spoločnosť DHL dokáže porovnať metriky používania stránok s metrikami konkurentov a identifikovať príležitosti na zníženie miery odchodov s pridaním možnosti cezhraničného expresného dodania. Vďaka prístupu založenému na kontrolnom zozname, dáva DHL Express rady obchodníkom, ako optimalizovať svoje webové stránky pre medzinárodný predaj a ako vytvoriť konkurenčnú výhodu prostredníctvom ponúkaných možností dopravy.

Vďaka Dodaniu na žiadosť sú kupujúci informovaní proaktívne prostredníctvom e-mailu alebo SMS o priebehu zásielky. Prijímatelia si môžu naplánovať dodanie na ďalší deň, zariadiť dodanie do blízkeho servisného strediska DHL alebo na alternatívnu adresu a dokonca požadovať, aby sa zásielka počas dovolenky zdržala. DHL Express ponúka Dodanie na žiadosť vo viac ako 100 krajinách a viac ako 50, ktoré majú pribudnúť tento rok.

„Kde všetko klapne (Where Everything Clicks)“ zahŕňa videá s návodmi, biele knihy, zákaznícke a trendové videá. Kampaň zasiahne viaceré online marketingové kanály, vrátane ekologického a plateného vyhľadávania, umiestnenia výraznej reklamy, programovej reklamy, online PR a marketingu vplyvu. DHL Express spustila kampaň v Spojených štátoch, Veľkej Británii a Južnej Afrike a rozšírila sa do Číny, Nemecka, Mexika i na ďalšie vybrané trhy v druhej fáze a eventuálne po celom svete.

„Kde všetko klapne (Where Everything Clicks)” odhaľuje nákupné návyky online nakupujúcich, vrátane vždy dôležitých preferencií dodania a ukazuje obchodníkom, ako tieto informácie použiť na zvýšenie predaja. Chceme vzdelávať súčasných zákazníkov a obrátiť potenciálnych medzinárodných internetových obchodníkov,“ hovorí Pearson. „Sme presvedčení, že cezhraničné elektronické obchodovanie má obrovskú výhodu, ktorú mnohí obchodníci B2C a B2B ešte nevyužili. Naším cieľom je podporiť internetových obchodníkov pri ich globálnom rozširovaní a stať sa ich prvou voľbou ako poskytovateľa medzinárodných expresných služieb pre elektronické obchodovanie.“

„Viac informácii nájdete na stránke: https://shipping.dhl.sk/e-commerce

 

 

Kontaktný formulár

Máte záujem o nezáväznú ponuku, alebo sa nás chcete niečo spýtať? Kontaktujte nás telefonicky, alebo cez kontaktný formulár.

Polia označené * sú povinné.